اهلا ومرحبا بك فى منتدى ملتقى شباب الازهر مش هقولك سجل أوماتسجلش دى حريتك ولكن مش هتندم لوسجلت معنا فأنت بين أصدقائك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا ومرحبا بك فى منتدى ملتقى شباب الازهر مش هقولك سجل أوماتسجلش دى حريتك ولكن مش هتندم لوسجلت معنا فأنت بين أصدقائك

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دعوة الى معلمين الازهر الشريف

حمدى

أنت شغال أية : دعوة الى معلمين الازهر الشريف Profes10
    من أى كان أنت : دعوة الى معلمين الازهر الشريف Female31
    الجوزاء عدد المساهمات : 4
    الرتبة : 20

دعوة الى معلمين الازهر الشريف Empty دعوة الى معلمين الازهر الشريف

مُساهمة من طرف حمدى الأربعاء 2 نوفمبر - 11:20:14

انا مدرس متعاقد بقالى 7 سنين ولكن تعبنا من الوعود الكاذبة مرة يقولو تثبيت 5000 كل اسبوع ومرة مش عارف ايه ولغلية دلوقتى احنا حالنا اوحش من التربية والتعليم بكتير تم تثبيتهم وتم صرف 75% وتم اعتماد هذه الزيادة على المرتب حتى اصبح الواحد فيهم بياخد قدنا مرتين واحنا له قاعدين نقول قرار التثبيت راح قرار التثبيت جه المنشور راح المنشور جه وفى الاخر مش عارفين كمان ايه حكاية 42%دى ايه وبعدين ليه تثبيت الاقصر فقط مع باقى محافظات بحرى والباقى ملهمش رب ولا ايه واتضح انه اى حد دلوقتى عاوز حقه لازم يضرب ويعتصم علشان يتنفذ طلبه بصراحة انا ادعو كل كوادر الازهر الى الضراب العام لغاية كل حاجة تتنفذ وهذه الدعوة عامة لكل المعلمين قبلى وبحرى وسوف يتم تعميم هذه الدعوة على كافة المواقع والفيس بوك لتكون ملحمة من اول شهر ديسمبر يعنى فى ايام الامتحانات
    حمدى

أنت شغال أية : دعوة الى معلمين الازهر الشريف Profes10
    من أى كان أنت : دعوة الى معلمين الازهر الشريف Female31
    الجوزاء عدد المساهمات : 4
    الرتبة : 20

دعوة الى معلمين الازهر الشريف Empty رد: دعوة الى معلمين الازهر الشريف

مُساهمة من طرف حمدى الأربعاء 2 نوفمبر - 11:56:03

هذه تكملة الدعوة الى المعلمين كنت اقول انى حالنا اوحش من مدرسى التربية والتعليم حيث انهم تم تثبيتهم وتم اضافة الحوافز الجديدة الى مرتباتهم واحنا يدوب القرار راح القرار جه المنشور راح المنشور جه وهذه دعوة الى العتصام والاضراب لحين تحقيق كل الهداف على ارض الواقع فى اسرع وقت ارجو راى السادة المدرسين وخاصة العقود

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 28 مارس - 14:51:32

اذكـآر
      سبحـآإن الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم استغفرك ربي و اتوب اليك فاقبل توبتي | يا رحمان يا رحيم ارحم عبدك الضعيف | اللهم صل و سلم على محمد و أله الطيبين الطاهرين | ربي اني اسئلك عفوك و جنتك و رضاك عني و عن اهلي و تحقيق مرادي و غفران اخطائي | ربي ارزقني حبك و حب من يحبك و حب عمل يقربني إلى حبك | لا إله إلا الله هو الحي القيوم له الملك فاطر السماوات و الارض | سبحـآإن الله | استغفر الله | ربي ارزقني ثوابا من خير اعمالي و اغفر لي اسوأ اخطائي اللهم امين | جميع الحقوق محفوظه لصـآحبه ">منتديات حازم للبرامج